Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Lena Carlsson - 15 juni 2011 10:03

Idag kan ni kommentera igen, för idag är jag glader! Kvart över sju ringde telefonen, det var Arnolds glasmästeri som undrade om jag var hemma idag, så skulle de komma på förmiddagen. Och de kom en timme senare, snabba ryck! Så nu har jag ett fönster i råglas i badrummet, det är så härligt att kunna duscha med lyset tänt sen när det är mörkt ute, och ändå veta att ingen ser in längre! Tjo-hoo!

Annars är vädret kallt. Jag velar vilket hotell jag skulle vilja bo på, ifall jag skulle ha ett evenemang att besöka på Gärdet.

1) sovsal i Backpacker Inn, med 300 sängar, och bara 2 km till evenemanget?

2) hotellrum lågbudget, där man även kan hyra cykel, 6 km till evenemanget? Det lutar starkt åt det sista, sovsalar med 300 sängar är inte min grej! Jag skulle inte sova en minut om jag skulle dela sovrum med 299 andra som jag inte vet något om. Dessutom kanske jag snarkar och stör alla andra.

Nej, nu drar det ihop sig mot elvakaffe. Överväger att baka något också... Såg ena festliga tårtor på en annan bloggsida, ritade av tre för framtida bruk... Tänk vad man själv är fantasilös inser man när man ser sånt - jämt är de runda! Trögbock, jag kunde väl skära ut figurer eller "måla" på roliga saker... Nejdå. Aja det ska jag ändå inte baka idag. Men något enkelt kanske... Eller om jag väntar till fredag när jag ändå ska fira att semestern börjar?

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards