Alla inlägg under mars 2013

Av Lena Carlsson - 27 mars 2013 22:38

Ååååhh! Facebook är avstängt pga nån reparation eller vad det var. Javisst bra att de gör det, men kunde de inte passa på när jag jobbar? Jag hade ju en sak att säga mänskligheten?

Iofs kanske ingen är intresserad av att jag såg två vildsvin när jag körde hem ikväll. Stora åbäken. Det ena mellan Målajord och Eke, och det andra inne i själva Eke. Jag blev riktigt rädd, och det gick inte över förrän efter en stund.

Nu är grannhunden Filippa ute och skäller, det är skillnad vad söt och trevlig hon är.

Ja, och så skulle jag fråga hur många som ska med till Blåkulla imorgon? Här får jag ju ingen större respons. Jag skulle räknat mina vänner med, var 97 sist jag räknade. Tänk 97 kvastar i luften imorgon kväll! Samt 97 katter och 97 kaffekittlar, hahaha! Jodå.

Jaha, nähä, nej men då får jag väl göra något annat... Ta en kopp kaffe och lägga mig sen är ju ett alternativ. Fejan skulle inte komma tillbaka förrän om några timmar, men då är jag inte uppe längre helst.

Jaja, kanske hinner med ett svep imorgon om jag stiger upp lite tidigare... Tänk vad beroende man är...








Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards