Alla inlägg under november 2012

Av Lena Carlsson - 20 november 2012 12:07

För nåt halvår sen ringde jag en spålinje, jag hade mina skäl och ville veta hur det skulle bli året ut.

Svaret var otroligt - såhär i efterhand!

Det jag ringde om skulle gå bra, och så blev det också. Men så pratade spådamen länge om jobbet (hon trodde jag jobbade på kontor och det höll jag med om). Hon sa att jag hade redan mycket att göra, men att mycket och mer skulle läggas på enbart mig. Det skulle vara chefen som gjorde det! Jag fick verkligen se till att dela ut det på andra för annars skulle jag inte hålla och det skulle gå dåligt för mig.

Ja, och nu vet vi svaret... Det stämde exakt det hon sa. Utom att jag delade ut jobbet till andra, det... Fast endel har vi ju gjort gemensamt får man ju ändå säga! Och en sak gav jag bort helt, till den som åtminstone var på jobbet just då. Men visst är somliga av de där spåtanterna skickliga!



Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Skapa flashcards