Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Lena Carlsson - 9 juni 2011 09:13

För lite sen satt ju Flye uppburrad och bara sov i två dagar. Nu idag är det Midas tur. Han ser inte vidare glad ut på ögonen heller. Jag hoppas verkligen att inte det ska hända något med honom nu mitt i allt annat!

Jag själv har äntligen skickat ett mail som släpat efter, iofs inget viktigt men lite skvaller från en B-holmsbo i förskingringen till en annan! Sen ska jag fixa lite som Simon ska få imorgon, jag ska beställa blommor till begravningen nästa fredag (jag jobbar då, men ska skicka blommor), glädje och sorg i samma affär och på en gång. Och sen ska jag klippa mig...iaf toppa det... AMF ska klippa sig riktigt imorgon, och då insåg jag att jag kan inte komma som en häxa imorgon efm. Frågan är om jag får klippa mig i samhället här eller i stan. Knäppt nog så har jag för mig att jag måste fixa allt nu på förmiddagen! Varför det, jag är ju ledig? Fick stiga upp för tidigt med, redan fem i sex, för det mullrade i skyn. Jag menar, man vet aldrig hur det blir, och jag måste ju dels få in tidningen och dels få kaffe på termos innan det brakar löst! Men det gick, och redan halv sju sken solen igenom igen, så det blev ingen åsk.

Spanade efter torp att hyra igår. Fanns en hel lägenhet i Tolg, tror jag vet vilket hus, för 8000:- / vecka, en banvaktstuga i Össjöbol (av alla ställen!) och en liten stuga i Urshult på 45 kvadrat. Halledosingen, 45 kvadrat! Men det var bara veckovis de hyrdes ut. Jag vill ju ha fri tillgång hela sommaren! Jaja, söker vidare... Ett ställe jag föll för låg endast 5 meter från vattnet, och ett låg ännu närmare. Det där med 5 meter till vattnet, ja, ska nog se på det en gång till! Jag är ju sån, att jag kan utan vidare fästa mig vid ett hus till som är "mitt", även om G-ås nu är G-ås just, men det står ju kvar  som sagt!! Så kära läsare, in med förslag!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards