Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Lena Carlsson - 18 juli 2011 19:28

Men det var inte hela världen faktiskt. Jag la mig extra tidigt igår kväll (för att vara jag var det otroligt tidigt), när de semesterfirande grannarna nyss gått in, halv tio typ. Men det var skönt det med på sätt och vis! Kanske skulle göra det till en ny vana, vem vet... Se hur länge det håller.

Det var väldigt lugnt på jobbet eftersom en gått bort under tiden jag varit ledig, det gjorde en hel del. Vi hade dessutom en Ung i Vården hos oss, så vi var 2 1/2 personal! Det gjorde till det med.

När jag körde hem stannade jag och plockade blommor, så jag var inte hemma förrän sextiden (slutade fyra). Kände för att fräscha upp huset lite... Imorgon ska jag väcka grannarna genom att klippa gräset här hemma. Och på onsdag ska jag krafsa vidare med häcksaxen.

Sen när lönen kommit om en vecka, ska jag hämta ut trimmern, ha-ha! Ja usch, jag borde aldrig ha tankat bilen då i lördags. Tänk att man alltid ska vara så klumpig. Om jag inte gjort det så hade jag väl inte haft så slut på pengar som jag har nu. Aja det brukar lösa sig! He-he ibland känns det tveksamt men som sagt det går säkert.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards