Alla inlägg den 22 november 2009

Av Lena Carlsson - 22 november 2009 15:57

Nu ni har jag minsann putsat fönstren och satt upp nya gardiner! Det enda kniviga var hos fåglarna, där byter jag inte mer.

Av Lena Carlsson - 22 november 2009 10:05

Allvarligt talat hörni, vad gör jag för fel varenda gång jag försöker mms-blogga? Texten kommer med men inte bilden. Det är tråkigt, börjar bli  Skrikandes! Jag vill ju lägga ut en bild på Ramona, var uppe och tog den igår, den blev riktigt bra utan att skryta. Jag följer punkt för punkt hur det står att man ska förfara, men icke. Ja, jag förhandsvisar på mobilen också innan jag sänder! Tekniska personer som kan det, får gärna höra av sig! 

 Det är info-möte med Attendo både måndag och tisdag på jobbet, och på tisdag har vi ett annat möte sen efteråt. Bestämde mig igår kväll, vid midnatt nångång Skrattande, att gå båda mötena på tisdag. Annars kör jag ner till Blekinge imorgon bitti, Tingsryd på hemvägen, sen hem och vimsa, och så ut igen och till jobbet. Verkar korkat!

Ett annat vel jag har, är hur mycket energi jag ska lägga ner till advent. Jag menar, lördagen jobbar jag 11:30 - 21:15, och på söndagen går halva dagen till kören. Lite nya blommor i fönstren med putsade fönsterbrädor ja, nya gardiner ja, men baka? Varför det? Jaja, vi  får se.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards