Alla inlägg den 9 november 2009

Av Lena Carlsson - 9 november 2009 18:39

Jag har via telefonbanken tagit reda på hur mycket pengar jag har kvar av månaden så att säga - oops, det blev att spara direkt! Och så har jag fått Eons räkning idag. Ajaj! Så jag planerade att gå in och kolla mailen samt blogga blixtsnabbt. Men så fort jag kom in på den där hemsidan eller första sidan vad det nu heter, ringde det på dörren. In stövlar Tobbe Rooth. Förklarar sig med att han var på återvinningen och då kom att tänka på mig. Tack för den, Tobbe!!

Hemma satt lilla Rosrot och trodde inte alls på att han var här. Nänej! Men herregud, han skulle ju bara mäta mitt köksgolv! För den nya korkmattan. Store tid!  Flört. Ha-ha-ha-ha.....!

Ute ösregnar det och blåser. Jag har räfsat ihop hälften av mina löv idag. Det var meningen att det skulle blivit mer, men jag tog slut. Energin tog slut. Det är så när man jobbat helgen. Imorgon ska vi ha brandinfo på jobbet. Så idag var liksom ändå enda chansen, för imorgon försvinner hela eftermiddagen.

Ska bli kul (ska det?) att se vilken dag Inger och jag tar oss till Ullared. Fast onsdag-torsdag i vecka 3 samt måndag-tisdag i vecka 4 på schemat är jag ledig.

Jag planerar att hälsa på en pensionär ikväll. Hon som inte svarade i telefonen förra gången.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards