Alla inlägg den 2 november 2009

Av Lena Carlsson - 2 november 2009 11:53

Ja, idag har jag uträttat sådana där ärenden som jag kunde / skulle gjort för ett halvår sen. Det där med nyckel till bilen, alltså en sån som man kan ta bort hjulen med, har jag puts väck...glömt. Men nu har jag en! Går man senast dagen efter så! Och så en skottkärra, hur många gånger har jag inte önskat att jag hade en. Ja, sen blev det en tur till ICA för att skaffa apelsiner, juice, kiwi och sånt som innehåller c-vitaminer. Det verkar som om jag har en förkylning på gång. Än är det långt bort, men det var ett tecken idag, när jag råkade sätta lite vatten i halsen. Löjligt nog för att jag skulle svälja en vitamintablett! Jag ska inte plåga er med vad tecknet var för något.

Vi får väl se om allt c-vitamin hjälper, eller om det var försent.

Jag har lagt in om semester helgen 21-22 november (där kan du passa på, famoja). Bergis väntar förkylningen tills dess. Rynkar på näsan

Annars är det väl bra på min front... Fönstren är kala nu när jag tagit ner pelargonerna i källaren, men det ska väl bli nytt endera dagen. Så funderar jag på att ta en tripp till Kosta, det värsta är, att egentligen ska man vara där på kvällen och se alla ljusen - men då är det också kolsvart när man ska köra hem sen. Om en timme börjar jag jobba. Time to sikta in sig på det. Vi hörs, friends.


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards