Alla inlägg den 6 november 2009

Av Lena Carlsson - 6 november 2009 22:11

Jaha, då var jag precis hemkommen från jobbet och innanför dörren kom jag prick 21:55! Enligt vissa ska man ligga i sängen och sova 22:00. Så nu får jag snabba mig på! Snabbt som tusan in i pyamasen, borsta tänderna, tvätta mig, duns i säng och sov! Yes jag klarade det på mindre än fem minuter!

Ha, säkert. Jag klarar i alla fall inte att sova klockan 22, särskilt inte om jag jobbat kväll. Man ska rapportera av, man ska duscha och klä om, köra vägen emellan... Sen väl hemma nu så har jag tvättat håret, ska diska, ta en kopp kaffe, lägga upp benen, se hur det går i Idol... Det kan inte hjälpas att klockan ringer för ännu en arbetsdag klockan 05:15 imorgon. Jag vet att jag klarar det, trots att det sägs att jag inte orkar en hel arbetsdag. Herregud, har jag ännu en enda gång somnat på jobbet??

Det är väl sånt man gör hemma framför tv:n sen? He-he, jag har till och  med gjort det framför tv:n hemma hos vänner. En gång somnade både A-C Svensson och jag. Ha-ha-ha-ha....... Skrattande. Det låter inte klokt men är sant.

Nu får jag avsluta för idag, jag måste diska som sagt. Ha det!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards