Alla inlägg den 16 november 2009

Av Lena Carlsson - 16 november 2009 18:01

Hördu Rosrot, 23:an är inte den Nya Vägen, det är Den Tilltrasslade Vägen. Man vet inte var man ska vara ifall det är mörkt ute, och om man svänger in i högerfilen för att släppa förbi bilen bakom, så svänger den också in i högerfilen. Jag i alla fall är ett enda stort Ivägen.   Rynkar på näsan

Jag säger som Nino på pizzerian: jag har inget att skriva om idag. Det har varit lugnt på jobbet, och sen har det rätt inte hänt något. Kanske för att jag nyss kommit hem, men, nej, jag har inga planer för kvällen. Jo, jag ska förstås se "Sveriges fulaste hem". De gör bra program, Simon och Tomas. Undrar just vad de skulle göra om de kom hem till mig. Inte för att jag tycker att jag har det fult  - Flört - utan ändå! Ha-ha! Bara undrar... Ve dem, ifall de kastade en enda möbel. Eller gjorde supermodernt inomhus, jag menar, huset är ändå byggt 1946, och lite får man ju tänka på det. Det är nästan att man sitter här och undrar hur gammalmodig jag är egentligen?  Å andra sidan var att installera Internet, bland det första jag gjorde när jag flyttat in.

Igår såg jag "Vem kan slå Filip och Fredrik?". Till min förtret vann de själva. Den här Magnus, Sveriges starkaste man, var ju med. Fast han imponerar inte på mig. Jag tycker det är otäckt när folk kan dra bilar och lastbilar. Jag har sett det live i Helsingör en gång. Fast det är säkert miljövänligt, det går ju inte åt bensin och blir inga avgaser etc...  Obestämd

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards