Alla inlägg den 1 november 2009

Av Lena Carlsson - 1 november 2009 09:21

Som jag skrev igår, fick de två Halloween-barnen som kom hit, godis. De fick till och med ta så mycket de ville ur skålen. Likväl, idag när jag tittade ut på morgonen, var det flera varv toapapper runt mina idegran-bollar! Hm??

Annars har inget hänt, men det är så fint ute, riktigt novemberväder: allt är vitt av rimfrost. Det är fint! De hotar med snö på tv och rekommenderar att man tar på vinterdäcken. Sån tur att jag ska göra det idag då! Nåja, det är ju inte min förtjänst, eller ja lite kanske. Jag har ju faktiskt sms:at Kennert för nån vecka sen om saken, och nu hade han läge idag. I dagsljus dessutom, mycket bra idé.Det roliga i historien är, att de alltid brukar bli arga när de byter däck! Ibland är något däck maskindraget på verkstad, ibland kan de inte hitta kopparpastan... Hi-Hi!

 Som jag sa igår så hade de kalas, så där stod 5 bilar på lagårdsplanen, och Kennert höll just på att byta däck på sin egen bil, när det kom ett flygplan. Inget med det kan tyckas, men piloten gjorde ett par varv över gården. Verkligen sådär så man bara ser en vinge (vilket fick A-C att tro att det bara hade en vinge, ha-ha!). Tänkte kanske att han där nere, han har att göra innan han är klar med alla de bilarna...  Obestämd

Ikväll är det Fotboll, för er som inte visste det. Göteborg mot AIK. Tänk, att de ska behöva fundera mera på publiken än själva matchen! Jag menar huliganerna. Fast jag tänkte igår på tennis i Båstad. Alla de som är där och mest sprutar champagne på varann. Hur tennis-intresserade är de? Ja, ni får gärna svara själva ifall ni läser det! Det vore riktigt kul... Ack ja, tur man är hästintresserad. Där finns varken huliganer eller champagne.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards