Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Lena Carlsson - 25 maj 2011 17:42

För i jösse namn vad det stormar! Jag är riktigt trött på det, iaf att gå ut i det. Jag skulle köra ner till Blekinge idag, och jag gjorde det med, medan det stormade och regnet piskade. Det var verkligen lite annorlunda att köra ner i det vädret, har aldrig hänt förut! Hela bilen gungade emellanåt. Men men, i G-ås sken solen! Gräset var torrt, åtminstone där det var klippt. Regnmoln passerade, men de släppte inte ner något. Det är så magiskt i G-ås!

Eftersom det nu var läge, dristade jag mig till att klippa gräset borta vid ormahiet. Det var riktigt högt och en massa sly och hundkex uppväxt, så klipparen stannade titt som tätt. Den är verkligen stark för att vara så liten! Nu har jag tagit hem den, det är ett styrkeprov att lyfta i och ur bilen men tar man sats så går det.

Ja, det var vad jag hade att göra idag. Jo, jag försökte fixa endel på jobbet först, sen var jag in på banken och nosade rätt på en grej. Sen skulle jag kört in till stan och gått till fotoaffären för minnet är fullt i digitalkameran, men sen gjorde jag inte det utan körde direkt mot Blekinge.

Ikväll gäller det att lägga sig tidigt, för imorgon ska jag upp extremt tidigt, det ska bli gökotta i en något avancerad form!


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards