Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Lena Carlsson - 11 maj 2011 19:57

Då var jag äntligen här! Har susat runt lite: skrivit en enkät i Word, kollat mailen, skrivit ett surt inlägg på min hemliga blogg...

Idag hade jag mitt lönesamtal, usch vad jag var nervös innan. Det blev ju inte bättre för att Lina sa "jag skulle vara skitnervös". Men det gick ganska bra, naturligtvis fick jag ett B på ett svar (=acceptabelt), men också ett E vilket betyder "utmärkt". Fast sen å andra sidan fanns det de som hade flera E. Och jag vet inte...det är ju däråt man strävar, men nu gäller det att suga i och behålla det där E:et också!

Nu satte min varmluftsblås igång äntligen, jag ställde in den för en halvtimme sen nånting att blåsa kyla. Men den har tigit fram till nu, snarare blev det varmare här inne och det behövdes då inte!!! Men nu fick jag fart på den. Jag tror det hänger ett par feta åskmoln över sjön... Det gör det så himla varmt och konstig härinne med.

Imorgon är jag ledig, tänkte mig till Blekinge men vädret har ju endel att säga till om. Fast åska blir det förstås inte förrän till helgen, särskilt natten mellan fredag och lördag, för jag jobbar fredag kväll och delad tur lördag.

Nu är klockan 20:00, nu ska jag se på tv. Hej svejs!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards