Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Lena Carlsson - 15 maj 2011 18:26

Jag glömde säga i förra inlägget, att jag sett två igelkottar i år. Båda var överkörda.   vad säger man.

Av Lena Carlsson - 15 maj 2011 17:48

Nu har jag jobbat helgen. Imorgon ska jag byta tur, tyckte AMF och det gick bra. Jag tror det är en win-win situation, de som får kvällen kommer att gilla läget bergis! Och så får AMF stiga upp en halvtimme tidigare, det är värt endel...

Har hänt lite saker för mig i helgen, vi får se när jag talar om vad. Det beror på hur allting utvecklar sig. Jag kanske inte skriver något om det här oavsett. Kan säga att det skrämmer mig ialla fall. Stundtals. Andra stunder tänker jag inte på det. Just nu vill jag egentligen ha imorgon bitti så fort som möjligt på något sätt, men får försöka hålla mig lugn. Och det är inte jobbet jag längtar så efter!! Eftersom jag skulle jobbat kvällen imorgon så tänkte jag ringa ett viktigt samtal på morgonen, men nu måste jag försöka komma åt att göra det oavsett.

Jag såg inte Eurovision song contest igår kväll, rätt jag slutade vid nio. Eftersom jag nu råkade skrämma upp mig så. Stundtals inatt ångrade jag att jag gjorde så... Ja, vilket var bäst... Aja, i vilket fall som helst så har jag inte hört mer än ett enda bidrag - Sveriges - så kvittar vilket. Men han kom visst trea iaf, det var bra gjort.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards