Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Lena Carlsson - 20 mars 2011 19:24

Då så har jag betat av en jobb-helg till, den tuffa delen. Med extratimme för Poulsen och allt, och ja, jag lever än. Lina tyckte t.o.m att jag var för pigg igår (märk väl: det var igår). Jag lyckades tubba Inger till att jobba heldag lördag utöver fredagskvällen, heja mig. Hon är lätt att jobba ihop med, säger ofta "vi tar det lite lätt". Sen vet jag att det finns de som har åsikter om det där. Men ibland är det skönt att "ta det lite lätt" just. I vilket fall som helst så har det gått bra, trots att det lite oväntat blev en helg ihop med två vikarier.

Igår var det "Körslaget" som sagt, då jobbade jag så jag fick se själva numren på tv4 play efteråt. Inte samma sak med min lilla dator, den orkar egentligen inte med det. Sen imorgon är det "112 på liv och död - poliser". Då jobbar jag självklart också. Skulle jag behöva en större dator tro, där jag kan se mina tv-program? Så kan jag ha denna till allting annat typ. Imorgon kommer förresten Shema att bli härsken på mig. Fast det borde drabba Inger egentligen, jag var inte inblandad... Inte bra eftersom vi ska jobba ihop. Sen kommer väl folk att bli arga, för jag ska ha en bredvidgångare imorgon - klockan 07 - 13:30. Problemet är - hehe - att jag jobbar kvällen, jag börjar 13:30! Ingen fjäder i hatten åt mig där. Eller om det nu är samordnarna som ska ha fjädern, det tyckte Sus och hon är ju förståndig av sig.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards