Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Lena Carlsson - 18 mars 2011 12:01

Då var det snart dags att sticka till jobbet, har den hårda helgen denna gången. För att förlänga den lite till, ska jag börja 13:00 idag för Poulsen. Och för att bättra på allting så är både AMF och IG lediga, IG är iofs förkyld... Bara präktiga jag kvar, och jag vet inte vem som kommer lördag och söndag! Nej nej.

Fick ge mig ut och skotta tung blötsnö förut. Lika bra det, bra motion brukar AMF kalla det, och bilen måste ju komma ut. Annars blir det sena nattbussen ikväll, och då blir jag inte så glader när jag kommer hem... Småfåglarna kvittrar iaf för fullt nu, en blåmes har inspekterat holken i äppelträdet, så i deras värld börjar det snart våras snön till trots!

Usch, jag är inte hågad till jobb, är väl lat som vanligt, men ett sätt att bota det är att ta ett moment i taget. Och inte jaga upp sig inför allihop på en gång, och allt vad som ska / kan hända inne hos var och en. Tar man ett moment i taget så blir man glad och lättad när det ligger bakom en, och man får ställa in sig på nästa. Hm, det låter som om jag tar eoner av tid på mig, men det får ju gå ganska fort att ställa om till nästa! Och det är inte så ofta jag behöver använda den metoden. För det mesta ställer man in sig, så fort man kommer till jobbet. Och jag vet ju orsaken denna gången... Men det står om den bara i min hemliga blogg, ha-haaaaa! Å andra sidan är det ju sagt att alla ska ha reda på det, men vi tar det när vi tar det... En sak är säkert iaf: det kommer inte att stå här! Nu är det dags att sticka!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards