Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Lena Carlsson - 4 mars 2011 12:05

I onsdags ringde jag till Bilprovningen, jag har ju inte besiktigat denna bilen förut så jag hade inte kläm på riktigt när det skulle göras, men har slutsiffra 3 iaf. Och så fick jag tid idag! Så jag har redan fått det gjort, det är så härligt att ha det avklarat! Ett fel fick jag, ett bromsljus bak som inte lyste. Småsaker. Jag har tid hos Lars-Åke om en timme för den saken.

Sen ska jag jobba helg. Fast lägghelg. På söndag är det Vasaloppet och hurra minsann, då börjar jag inte förrän 14:00, så då kan jag sitta och småmysa framför tv:n på morgonen! Det är flera år sen jag kunde förra gången, för jag brukar lyckas jobba den dagen. Jag skaaaaa  gå Vasaloppsleden nån gång i livet, just nu planerar jag det till nästa sommar! Känns lagom. Då hinner jag typ gå igång innan.

Grannens björkar står och lutar huvudena ihop. Undrar vad de dryftar? För det är bara på den ena tomten de gör det, björkarna på tomten bredvid står stilla.

Annars finns det väl inget speciellt att skriva om... Dagens glädje är ju som sagt att allt gick så bra med bilen. Kvickt och lätt! Andra tiden jag var erbjuden var i maj. En evighet till. Överväger förresten att sänka arbetstiden med 5%. Fast jag vet att man "inte ska". Får se om jag vågar gå in och säga det. Bäst passa på nu iaf, innan vi byter chef. Annars blir det präktigt svårt att motivera sig, antar jag.  

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards