Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Lena Carlsson - 9 mars 2011 17:07

Håhåjaja, jag är trött och tråkig, tråkig och trött... Ute var det regn när jag slutade jobbet, nu är det snö. Jag har just tvättat den tröja jag jobbade i idag, har lite planer för den...fast då kanske jag borde få ut den ur tvättmaskinen och upphängd på tork först! *see you* Ja sådär ja, då hänger den på dropptork över badkaret nu!

Huga, det var nästan så jag blev lite uppiggad av att ila ner i källaren... Kanske för att det var så kallt där.

A-Ch och jag gick sjörundan i P-ås igår. Ner gick på 5 sekunder, ute på isen gick det också undan, men upp för backen... Dessutom hade där kört timmerbilar, och dom hade slirat och satt extraspår... Det var minsann inte bara ett spår på var sida som det brukar.

Är det någon mer än jag som är bra på att skjuta upp telefonsamtal till morgondagen? Jag kan inte skylla på jobbet idag, jag slutade vid 14, ändå har jag inte ringt än. Nu får det bli "imorgon, tidigt". Men då måste, måste jag, får inte skjuta upp det till fredag ("då är jag ledig, då har jag all tid"). Men jag ska göra det imorgon! Så är det gjort sen. Så får vi se vad de svarar.

Men usch vad jag känner mig tråkig! Varför gör jag inget roligt då? Till och med i min dagbok, den där jag skriver för hand alltså, är det mest tråkigheter just nu. Fast jag ska inte säga vilket ämne som gäller där just nu. Känns som jag har anledning att gå över till min hemliga blogg och vara riktigt gnällig innan jag drar igång här!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards