Alla inlägg den 11 december 2009

Av Lena Carlsson - 11 december 2009 11:06

Jag har bestämt att kura gryning går lika bra ifall det är en arbetsdag! Bara man inte börjar förrän 13:00, med jobbet alltså. Spetade upp vid halv sex idag, fixade kaffe, smörgås och tidning och kröp ner igen. Sen var tanken att stiga upp halv åtta men det blev halv tio (oops då). Nåja, det var ju vila jag ville... Ja, sen har jag nästan inte gjort någonting.    

Igår var jag på Kosta Outlet och fixade sista julklapparna (känns så braaa!!). Lite dyrt blev det men jag såg det som att nu är jag klar. Däremot har stackars Flye och Midas slut på frö, så jag får speta ner till affären innan jag sticker till jobbet. Ont i fingrar och handleder har jag idag, inte praktiskt kan jag säga. Helgen ska jag jobba med Sofie, sist jag gjorde det hade vi det riktigt bra och vårdtagarna med. De fick både sovmorgon och äta frukost i morgonrock. Jag tycker att vi kör samma linje denna helgen om det går! De som har andra åsikter - och gudarna ska veta att de finns - skulle se mig hemma en morgon. Som idag t.ex

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards