Alla inlägg den 4 december 2009

Av Lena Carlsson - 4 december 2009 22:28

Mina bortskämda undulater har dörren till tv:n stängd nu, så de får ro. Men de har all värmen med. Jag har 18 grader jag :-(...

Av Lena Carlsson - 4 december 2009 09:56

Till Vonkas förtret är jag treledig denna helgen. Även att hon var mycket tröttare än jag! Men jag kan ju inte hjälpa hur mitt schema ligger. På tisdag har vi julbord på jobbet, på ett ställe inne i stan. Jag kan fortfarande inte hjälpa hur schemat ligger, alltså att jag är ledig dagen därpå. Eller hur Vonka?    

Idag måste jag helt enkelt sticka in till stan och klippa mig, så jag ser ut som folk på ovanstående julfest. Jag ska bara rycka upp mig först. Klä mig och sånt. Sen bara måste jag fixa en ny bläckpatron, så jag kan skriva ut en massa mail jag har. Annars spränger jag väl mail-boxen snart. Fast de är dyra de där patronerna! Tycker utgifterna hopar sig nu... Är det inte november annars som är fylld av utgifter? Ja, och så måste jag försöka få ihop lite julklappar åt folk!

Igår hade vi HLR-utbildning på jobbet. Repetition. Min stackars docka fick bara i sig luft vid varannan inblåsning ungefär, endel pyste utanför på något sätt. Det är inte så bra om det gör i verkligheten. Idag har jag ont i höger handled, men det skulle jag tro  att de andra också har.      . Aldrig får man ju vara värst, ha-ha!

Jag har sagt det förr men jag säger det igen: vi börjar bli försiktigt optimistiska vad gäller det här Attendo. Det var ett gäng inne på studiebesök i stan igår, och de hade en hel del positivt med sig hem. Jag tror jag ska ge det en chans, jag menar det vore modell jobbigt, ifall de andra finge ihop en bra grupp och fick det riktigt bra medan jag vimsar runt från ställe till ställe i kommunen, utan rot nånstans... Det låter ju inte alls lika trevligt faktiskt...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards