Alla inlägg den 5 december 2009

Av Lena Carlsson - 5 december 2009 15:24

  Igår var jag i stan och klippte mig, sen letade jag julklappar lite sådär. Idag körde jag också in men kom inte hem med fler klappar för det. Fantasin är ju på noll!! Herregud vad vill folk ha??    . I en affär skulle jag ha handkräm, då hade de bland annat en och ifall man köpte den, gick en del av pengarna till arbete mot trafficking. Bra naturligtvis, det applåderar vi, men åh, jag blir ibland så trött på allt såntdär! De som utför det onda behöver inte ha dåligt samvete utan det är VI som ska ha! Det är inte de som utför traffickingen som känner att de behöver köpa handkrämen.    

Hade jag nu köpt den här handkrämen, vet jag varje gång jag använder den att jag bidrog till något mot trafficking. Vilket å andra sidan då får mig att tänka på att det alls behövs.




Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards