Alla inlägg den 9 december 2009

Av Lena Carlsson - 9 december 2009 15:56

Måndag: jobbade 13 - 21:15, en klarvaken natt, tisdag jobbade 7 - 15, hem och fixa till mig inför julbordet med jobbet, iväg kvart över fem... Fest fest, kul iofs, var hemma bortåt halv elva - elva nånting. Skulle haft ledig dag idag men det blev inget med det. Shema skulle gå för AMF och då fanns det ingen för henne istället. Så idag ringde klockan 05:15, upp och hoppa och se glad ut! Fast då hade jag varit vaken redan i trekvart sådär. Jobba 7:30 - 13.

Tog en repa in till stan för att fixa julklappar men det var stilla i huvudet idag med. Kom hem utan. Nu är jag riktigt trött med ont i huvudet, och så är det kören ikväll. Jag vet inte om ja orkar, var ska man dra gränsen? Ska man tro kantor Sonja så är det inte vid kören i alla fall. Ska ringa Anne-Chathrine och höra vad hon säger, hon var med förra veckan och ska vara med i lussetåget på söndag    . Det ska inte jag för då jobbar jag. Har bara en ledig dag denna veckan: imorgon. Och då är det Ramona-dag!

Nej, nu ska jag skriva ett mail till poulsen. Så att hon repar sig fortare. Fast då får jag nog inte nämna hur trött jag själv är...     .


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards