Alla inlägg den 21 september 2011

Av Lena Carlsson - 21 september 2011 23:19

Dagens Ingenting är Omöjligt: få mej att ställa upp i Idol. Just det, det vore HELT Omöjligt!!

 
Av Lena Carlsson - 21 september 2011 10:52

Då var jag på trån igen. Idag regnar det ute, och nyss kom jag på att jag kunde åkt in till torget idag och köpt några kryss. Men eftersom jag börjar vid två idag så får det vara, jag är ledig lördag så varför snärja idag. Jag tog lång liggmorgon istället, he-he. Det vill säga, jag låg vaken några timmar på efternatten, och när tidningen kom vid halv fem så gick jag ut efter den och sen tog jag frukost! Men sen gick jag och la mig igen. Och sen var klockan, eller ja det kvittar.

Igår kväll var jag i P-ås, länge sen sist. Lisas bakben är helt friskt nu, hon hade en tid för återbesök igår just. Men nu går Tusse på tre ben! Han har ett sår på bakbenet (!!!) och klappar man honom i rättuppstående, så tappar han balansen och ramlar omkull! Detta för att han, innan han kom till P-ås, ju blev påkörd och liksom förlorade svansen. Jo, den sitter kvar, men han är inte medveten om att han har den, den är liksom förlamad. Så man kan säga att Tusses balans är förlamad! De har inte kört in med honom än, och de har inte en aaaning om vad han gjort. Vad de vet är iaf att han inte varit i lagården, som Lisa hade. Däremot gick jag ut i lagården och hälsade på djuren: tre kor, en kalv, sex grisar varav en ville bita mig samt den tjur som stod närmast. Det var inte modigt att klappa den, han hoppade baklänges och var rädd för mig.

Tjurarna i P-ås är inte mycket att vara rädd för, inte när man vuxit upp med Arnes tjurar som var dubbelt så stora. Dessutom gick de lösa, herrarna i P-ås är bundna.

Ja, som alla förstår, så hade jag egentligen inget att säga idag! Bara lust att skriva. Och då, hi-hi, får vilket ämne som helst duga! Beklagar att jag råkade uppta din tid med att läsa det.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards