Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Lena Carlsson - 20 augusti 2011 18:21

Så var halva helgen avbetad. Ikväll är det soligt ute efter en riktig höstdag, förut idag tänkte jag faktiskt göra om min omröstning till:

Det är augusti och det är redan full höst ute! När kommer första snön?

1) September

2) Oktober

3) November

4) December till allas förvåning

Så ja, där kan ni svara på min omröstning om ni vill!

Jag upptäckte på hemväg från jobbet, att jag inte bara fick med mig svampar och lingon från Herr Arnes skog. Även en fästing fick jag, den sitter just nu på armen och suger blod (äckel). Men jag ska upp till P-ås på grillfest sen ikväll, så då får väl A-Ch operera mig igen.  Det har hon gjort en gång förut med gott resultat.    . Eller får väl SSK Görgen komma hem från skogen och göra det!!

Jag kommer inte på något att skriva om! Förslag? Jag menar, jag kan ju inte nöja mig med ovanstående, så intressant är det inte. Trött är jag med, kanske därför det är nyhetstorka i huvudet... Och har hänt saker på jobbet som upptar endel av densamma kroppsdelen, men det kan jag ju inte skriva om här... Alla kommer ändå att få veta det, sas det idag. Usch, nu blev jag ännu tröttare när jag tänkte på det och kände efter... Säkert fästingens fel. Jag får kanske asa mig ner i källaren och ta en kall dusch istället för att tråka ut er... Sen är det dags att köra. Hoppas jag blir aningen roligare där.




Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards