Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Lena Carlsson - 4 augusti 2011 17:15

Nu mina kära läsare har jag klippt gräset! Först hemma och nu i Lenhovda. Puh! Så jag har inget dåligt samvete kvar tills imorgon iaf.

 
Av Lena Carlsson - 4 augusti 2011 07:22

Av allting i denna värld, sitter jag och väntar på att klockan ska bli nio! Det borde jag väl ändå inte göra, jag borde göra det jag ska nu! Saken är att jag skulle vilja äta frukost, och inleda den med en tallrik yoggi / fil, och det har jag ingen. Så går det när man inte går och handlar när man ska. Affären öppnar inte förrän nio, det känns som en anledning att ta sej till Norremark nästan... Vi får se. Känns ju som jag skulle kunna göra något annat sen efter nio ju!

Vad gjorde jag då på morgonen, mitt lata skrälle? Jo, jag steg upp typ kvart i fem och fixade kaffe och smörgås, och sen körde jag ut till Stigs brygga i B-holm och satt där och såg solen gå upp och dimmorna på sjön. Det var så vackert och fridfullt. Fast imorgon ska jag stiga upp en timme tidigare (ja, jag vet att jag jobbar kvällen sen!), för då är det ännu  mer dimma på sjön, och ännu mer att se den lätta och solen gå upp (hoppeligen)!

Ja, sen måste jag ju säga att jag inte gjort mer än idag! Ska väl en tur till Lenhovda och klippa gräs där. Gäsp ja, man får roa sig som man kan...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards