Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Lena Carlsson - 16 januari 2010 20:48

Jisses vad några timmar flyger iväg fort! Direkt efter jobbet körde jag bort till Inger. Hon var hemma och såg på skidskytte, när jag kom satte hon på kaffe och så blev vi sittande. Babblade och såg på tv samtidigt. Bäst det var hade tre timmar flaxat iväg! Då äntligen ryckte jag upp mig och körde hem. Nu ska jag verkligen fixa lite käk, det går inte att hälla i ens mig hur mycket kaffe som helst på raken.

Det hände en malör eller vad man ska kalla det en kvart innan jag skulle gå hem från jobbet. Hoppas verkligen att vederbörande klarar sig någorlunda helskinnad från det! Det verkade ju så just då, men mycket kan hända efteråt. Annars känner jag mig skyldig, och det räcker fullständigt med hur eftermiddagen var igår. Det behöver inte hålla på så hela helgen.     Jag kan inte skriva avvikelser i parti och minut med mitt namn på hela tiden. Ja det är klart, kan och kan, men det känns ju inte så roligt.   

Jag har lagt in om ttf-ledigt på fredag. Vad säger du om det Majsan?? På så vis får jag ut den där treledigheten Sofie snöt mig på förra helgen, och så blir jag av med några ttf-timmar. Första februari ska man ligga på +-0, jag har +25-30 nånting. Och så får man ha med 25 semesterdagar, jag har 35 om jag läste rätt.

Lika klantig där med andra ord.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards