Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Lena Carlsson - 8 januari 2010 17:11

Idag skulle det ju vara extra dyrt med strömmen på förmiddagen. Så jag steg upp kvart över fyra och la in tvätten. Vid halvsju-tiden var den klar, hurra! Ändå lite intjänat. Sen har jag utnyttjat kylan ute till att frosta av frysen. Det tog hur många timmar som helst, men nu är det gjort och det är skönt det! Ser mycket finare ut i frysen nu, och så kan jag dra ut alla lådorna igen!

Denna helgen är jag treledig, alltså fredag-lördag-söndag. Men nog fattas det folk (Empan då!!) så nu ska jag jobba lördag-söndag i alla fall. Så går det när man gläder sig åt en ledig helg. Nästa helg jobbar jag också för då är det min egen helg. Men det är kanske vad man får sikta in sig på framåt. Annars hade jag endel att göra imorgon, helt enkelt det jag inte gjort idag. Men jag får skjuta det till onsdag. Då har jag ledig dag - och då har vi personalmöte. Men torsdag! Då ska jag ju ändå in med bilen till Atteviks och få ditsatt en motorvärmare. Hm ja, då kan jag ju faktiskt löpa runt på stan och fixa ärenden! På ett eller annat sätt, jag menar jag ska vara där redan vid sju på morgonen, då är väl inget öppet, men de öppnar väl med tiden.

Tänkte på det där minglet jag nämnde igår. Även alla vikarierna ska dit. Vem ska jobba under tiden då??


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards