Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Lena Carlsson - 2 januari 2010 15:21

Nyss var jag glad att tvätten gick att hänga upp. Nu vet jag att tvättvattnet flyter över golvet. Rätt åt mej antar jag.

Av Lena Carlsson - 2 januari 2010 14:35

Efter besök i tre affärer, varav den första visserligen inte var öppen, har jag fått tag i en ny torkställning till min tvätt. Så nu går tvättmaskinen igen, himmel så härligt! Tvätt har ju en förmåga att bara växa om man inte gör något åt den...

Fabian och jag rullar på, den är rolig att köra. Fast jag ska nog inte köra nya vägen till Växjö än, jag kör alldeles för sakta än så länge... Filippa är inte riktigt förtjust i nya bilen, hon kommer inte sättandes som förut. Idag gick hon undan istället. Men när jag klappade Moa så kom hon farandes i alla fall. Grannen Bladh sa "fint folk ska fint ha". Tänk så rätt han hade, ha-ha  !

När jag rätt betänker saken så ska jag ha bakpotatis idag. Jag borde kanske bättre börja förbereda den än att skriva här, de tar ju rätt god tid på sig, de där... Sen ska jag ha däcklöpning. Det gäller att motionera på alla de sätt.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards