Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Lena Carlsson - 12 januari 2010 19:41

Har nyss varit i stallet. Men hittade ingen häst i mörkret i hagen, så jag körde hem igen. Ja, vad skulle jag göra? Jag kunde ju inte gärna knacka på i huset heller, de hade ju knappast gett sig ut och letat. Kallt om tårna var det med i snön.

Jag har kommit på att jag inte skrivit något om nya bilen sen jag köpte den! Jag börjar trivas jättebra med den, AMF har nog rätt i att den är lite större än Felician. Fabian går ju faktiskt dit jag pekar, och går stadigt även på halt underlag dessutom.

Nästa onsdag ska jag på mingel-middag. Vad i hela friden gör man på en sån?? Och framför allt vad gör jag där?  Alla tycks ska dit. Imorgon har vi p-möte på min lediga dag, tisdag nästa vecka har vi team-träff på min lediga dag. I morgon tänkte jag också bli före grannarna med att ta ner adventsstakar och stjärnor. De börjar se lite konstiga ut.     

Nu ska jag smaka av den där lasagnen jag nämnt förut. Den består, förutom lasagneplattor, av en burk hela tomater - morot - palsternacka - lök som tomatsås, samt färskost + fetaost som ostsås just. Den doftade väl i alla fall när jag tog ut den ur ugnen!! Nångång när du skrämt igång din dator förresten, Rosrot, kan du väl masa dig hit, du sa en gång att du skulle lära mig mms-blogga. Det går ju till min stora förtret att göra till kompisar, bara inte hit!

Har ni förresten varit inne på sidan msn? Där är en video med en kille som fullständigt sparkar sönder sin sambos hund. Gullig sambo va?? Men man kan ju också undra, vem i hela friden som ställer sig och filmar det för att sen helt coolt lägga ut det på internet? För vad då? För vad då???!!

Av Lena Carlsson - 12 januari 2010 06:03

Man ska ha god kontakt med sina kroppsdelar. Inatt hade jag t.ex kontakt med fingerlederna som värkte.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards