Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Lena Carlsson - 14 januari 2010 11:37

Klockan sju hade jag tid inne hos Atteviks för att få ditsatt en motorvärmare i bilen. Jag ska inte säga att jag passade tiden, det var dåligt väglag och bilen framför höll 70 när den drog på riktigt! Jag tänkte till slut att jag kör om den, för den stänkte på framrutan med, men just där låg en bil i diket och blinkade alarm. Strax efter mötte jag blåljusbilar, så den hade väl nyss åkt av. Och då kände jag att nja, jag kan nog ligga här bakom trots allt...

I andra rondellen (den vid kyrkogården), mötte jag en ambulans till. Jag svängde höger, den med, jag tog höger igen lite kvickt...den med! Så jag fick smita in på det där tankstället.

Lämnade bilen, gick upp till Hennings för att fika... Tiden för bilen var beräknad till 3-4 timmars väntan, och jag tänkte klockan är bara åtta, vad ska jag göra hela tiden? Men strax efter ringde Atteviks: jag kunde komma och hämta bilen för de hade inte fått de delar som behövdes! Så nu får jag köra in på måndag igen. Så ja, alla mina ärenden får nu skjutas upp en gång till! Men på måndag ska jag i alla fall vara där inte förrän 10 på förmiddan, då har åtminstone affärer och banker öppet. Då ska det nog gå att fördriva tiden.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards