Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Lena Carlsson - 29 augusti 2009 18:41

Vad var det jag hade tänkt skriva om? Att hösten är rätt mysig: mycket bär och frukt, svamp, och en massa färger! Jag känner mig riktigt nyttig när jag har morotssoppa till middag men äppelkaka efteråt. Synd att jag jobbar denna helgen för jag tycker det har ramlat ner rätt mycket äpplen från träden. Jag vill ju hinna före sniglarna! Plommonen kommer med stormande.

Finns det någon som har en bra idé om, hur man stannar i sängen en dag när man är ledig? Jag är så tråkig, jag är uppe och flaxar nästan i vanlig tid även då. Alltid får jag för mig något. Jag tänker naturligtvis inte ligga hela dagen, men lite längre än 06 - 06:30. Jag kommer att bli hopplös när jag blir gammal. Jag sa inte att andra morgonpigga gamlingar är hopplösa, jag sa att jag kommer att bli det! Hej solong!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards