Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Lena Carlsson - 12 augusti 2009 13:28

Alltså, jisses... Idag hade jag en stor disk från gårdagen (jo, jag vet att det är rötmånad och det). Sen när den var klar körde jag ner till Blekinge och hämtade en stor till som jag skramlade hem och tog itu med. Så nu är koppar, fat, bestick och tallrikar redo för vårt p-möte nästa vecka! Come on bara! Fast en bricka får jag slänga för den luktade inte väl trots två gånger i diskbaljan. (Jo, vattnet var rent!). Det var synd för den är fin, grön med vit blomranka. Men så är det bara.

Satt uppe och såg, eeeh, det mesta av "Maskerad" i går kväll. I alla fall satt uppe! Måste tillstå att jag somnade ifrån sista halvan av andra akten! Sorry Torsten Flinck! Men den första delen var ju viktigast för där var ju Janne Malmsjö med. Han är go han. Jag vet att jag är löjlig som 5 gånger sökt upp honom efter föreställningen för att säga hur bra han var, men om vi vänder på saken? Tänk om det någon gång, när man går hem på kvällen, oväntat stod någon nere vid ingången och sa att jag gjort ett bra jobb idag? Man skulle ju bli tokglad!! Så, hur barnslig är jag egentligen?


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards