Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Lena Carlsson - 17 augusti 2009 14:45

Nu har jag varit flitig en lång stund, jag har nämligen städat bilen. På morgonen var jag övertygad om att jag skulle få både köra ner gräs med bilen som gräsklippare och asa möbler själv, så jag körde iväg ner mot Blekinge. Men si, i jämnhöjd med Norremark så ringde mobilen och det var Farmartjänst! Vill påpeka att jag stannade på Husqvarnas parkering medan jag pratade i mobilen...

De hade glömt mig och mitt ärende därför att det varit semester och datatrassel. Men imorgon skulle de komma i alla fall! Så glad jag blev! Så jag vände och körde hem igen, med stopp vid Stockö för att ringa Ragge. Men dom stod mitt i ett kok av nio tjog kräftor ("...för när storfiskar'n talar om..."), och undrade ifall jag hade något ärende eller...? Men det fixar sig ändå, det ärende jag en gång hade. Efter det var jag så förtjust att jag for hem och tog elvakaffe en gång till.

Är faktiskt skönt att inte ha något speciellt uppbokat måndag efter helg! Utan bara få vila...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards