Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Lena Carlsson - 9 augusti 2009 22:10

Idag började jag morgonen på stranden i B-holm, jag och min frukost och det var sååå härligt! En bänk var utsläpad på bryggan - tack för det vem som än gjort det! Det passade mig kanonbra.

Kvällen spenderade jag också på stranden - after work typ, fast på Kopparvägs-stranden. Lika härligt det. Lite kusligare bara, eftersom det mörknade lite fortare ikväll. På så vis är morgonen bättre, då kan det liksom bara ljusna! Å andra sidan är det augusti månsken! Tjusar-August är uppe, han.

Imorgon ska jag till Ramona. Och till stan. Till G-ås för att stajla. Samt klippa häcken här. Och diverse annat som jag också kört ihop tills imorgon. När ska jag inse att det kommer fler dagar??

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards