Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Lena Carlsson - 4 augusti 2009 17:51

Ramona beslöt efter moget övervägande igår kväll, att hon led av koskräck. Så naturligtvis kunde vi inte beskåda Libbhults ängar, det var ju där De Farliga gick. Eftersom vi då fick en mastig uppförsbacke framför oss fick jag stå i fältsits, och det tog Ramona som ett tecken på full fart framåt. Ifrån de där Farliga kossen som ju kunde börja jaga oss!

Ikväll går det en sommarvikarie och en Ung i vården på jobbet.

Jag har just mailat Majsan och frågat ifall hon vill komma hit och klippa 56 meter häck. Det kan jag väl inte tänka mig annat än att hon gör.

Jag gruvar mig redan nu för de stötar jag fick igår, av hästhagens elstängsel. De gjorde ont. Och Ramona vägrade gå in genom grinden sen, för hon var rädd att få fler stötar.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards