Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Lena Carlsson - 21 augusti 2009 12:48

Idag är det Dädesjö marknad så någon längre sovmorgon var inte tal om. Klockan tolv skulle det nämligen komma en person hit som ringde för några dagar sen, som ville "tvätta fåtöljer, mattor eller madrasser". Ja, sin madrass är ju inte så ofta man stoppar i tvättmaskinen, nej! Så jag stack till marknaden vid halv tio nånting, och var hemma kvart i tolv.

Fast nu är klockan tio i ett och det har inte kommit någon än. Hoppas dom inte kommer!

På marknaden köpte jag en vetekrans, en bänkborste (till bakbordet), klädnypor och vykort förstås. Sen var jag nöjd. Det var rätt många känningar där. Ute är det åskvärme. Jag borde tvätta vittvätt om det vore nån ordning på mig. Tror jag ska göra det nu. Vi hörs.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards