Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Lena Carlsson - 10 augusti 2009 10:07

Jag skulle vilja sticka till Eksjö idag och fika i den där mörkbruna stugan som ser så mysig ut utifrån i alla fall. Men det är 8 mil dit. Känns långt att köra... Ta tåget, nej det går en omväg om Nässjö. Det skulle dessutom ta hela dagen. Tåget lämnar Växjö 12:08 och går hem 16:33 så jag kommer tillbaka till V-ö vid 18:37 (detta är innantill-läsning alltså!). Ja, jag menar, har man nu rest dit så åker man ju inte tillbaka med första bästa igen!! Och jaa, det ska ridas och klippas häck m.m idag som det ska...

Somliga tycker det låter roligt när jag säger att häcken ska fixas. Vad tänker de på tro? De har ingen häck själva runt tomten. Hade de så skulle väl ändå korna hjälpa dem förstås.

Sen tänkte jag baka med, hörde du det Rosrot? Fast vi får se. Det hör ju inte till det som måste göras. Men ska jag få något alls gjort så kan jag inte sitta här. Schas iväg!!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards