Alla inlägg den 6 april 2011

Av Lena Carlsson - 6 april 2011 15:41

Nu är det bara 14 dagar kvar ungefär till resan. Och som vanligt känns det nu för dystert, för jag har resfeber. Vad ska jag iväg och göra, tänk så lugnt  jag haft det hemma! Tänk på allt som kan hända: bussen välter, båten välter, jag kommer bort där i Tyskland och hittas inte...ja, det är så mycket som säkert kan hända.    Jag borde aldrig resa bort. Och sen tänker man på andra som åker själva över hela jorden. Medan jag ska med på en bussresa! Rimligen händer ingenting. Och någon nytta ska jag väl ha av passet jag nu ändå skaffat,   !

Usch vad jag är trött. Tänkte göra en massa i trädgården i eftermiddag, men känner man efter först så... Dessutom sitter källardörren fast, iaf om man försöker öppna den utifrån. Och jag som måste ta ut sommardäcken idag! Inte kul att rulla de tunga spektaklen uppför källartrappan. Fast jag har gjort det förut. Haha, det är skillnad på trädgårdsarbetet, det kan jag skjuta till helgen! Ja, jag vet att alla grannar ligger före, och vi får se... Det värsta är väl att sparken fortfarande står framme. Så jag behöver verkligen få upp källardörren. Och snöskyffeln ser också lite malplacerad ut. Å andra sidan ska ju Gunilla glads man komma och sätta dit en ny dörr nångång, så jag får väl se det som att det blir lättare nästa vinter.

Nu ska jag ägna tillvaron åt att ha resfeber igen.


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards