Alla inlägg den 2 april 2011

Av Lena Carlsson - 2 april 2011 17:20

Så var halva helgen avbetad kan man säga. Har jag egentligen bara söndag kvar, fast sen ska jag ju jobba måndag med.

Måndag eftermiddag har jag ett möte.

Tisdag har jag ledig dag, då ska jag vara på mammografi vid 13:15, sen utbildning på jobbet 15 - 17. Sen ledig hela kvällen, fatta detta!

Onsdag jobbar jag som vanligt.

Torsdag ska jag lämna in bilen till verkstan på morgonen för att få på sommardäcken. Sen börjar jag jobba vid 14, har möte 14:30 och jobbar vidare sen.

Fredag ska jag hämta ut passet.

Så nästa vecka lär nog röra på sig!

Har ni tänkt på vilket fint väder det har varit, bara jag började jobba igen? Istället för det där regnet när jag skulle till Blekinge. Poulsen gjorde sig märkvärdig över att jag skulle jobba helgen (pst! Hon ska jobba påsk!). Men snart kan man ju egentligen lättare räkna vilka yrken som inte jobbar helg. För att inte tala om de stora affärernas öppettider.

Nu ska jag strax börja fixa kvällens mat. AMF reagerade över att jag skulle göra:

Tomatsoppa med ris, feta och basilika

Auberginegratäng med mozzarella och morotssallad

Glass med apelsinsås

Trerätters! Jag? Jo, jag får för mig det ibland. Vill säga, det där med glassen sa jag inte, men hon tyckte ändå att såpass. Men vadå, hur himla komplicerat är det att göra en soppa? Och det är ju ändå ledig lördagkväll.




Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards