Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Lena Carlsson - 7 februari 2011 18:00

Nu suckar tvättmaskinen nere i mörkret i källaren. Jag var så kolossalt duktig att jag, så fort jag kom hem, gick direkt ner och la in tvätten från jobbet och satte igång maskinen! Sen duschade jag, det var helt otroligt  efterlängtat! Av vissa skäl som vi inte ska ta upp här...

Ja, nu har jag susat igenom en av de tre helger jag ska jobba denna svängen. Vill säga, jag var ledig i lördags då ju, och ska jobba kommande lördag. Jobbade med Sus idag, det var riktigt roligt. Hon hade en god idé på gång förresten... AMF skulle få ett förslag jag inte tror hon säger nej till. Jag har också ett förslag till henne men det är åt andra hållet, det blir nog inte det minsta populärt.

Kyrkans enorma kör, bestående av sådär tre personer, sjöng väl i kyrkan igår antar jag. Vet att Gunilla tycker att jag ska komma tillbaka, men jag har bestämt mig. Av lite olika skäl, men inte minst för att jag ju faktiskt jobbar varannan helg. Igår t.ex.! Eller den 2:a april, när det är storövning inför kontraktskören. Nog rackarn jobbar jag! Men den dagen de sjunger i Drev, då bara ska jag vara på plats! Om jag jobbar, ja, då tar jag en semesterdag eller byter.

Jag tycker det låter som om potatisen börjar ropa på mig, måste snart börja skala dem, de ska vara färdigkokta till "Halvåtta hos mig". Nu är det bara tio dagar kvar tills mitt eget lilla detsamma, tid att börja städa och röja känns det som... Tur jag är ledig imorgon...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards