Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Lena Carlsson - 3 februari 2011 09:29

Ja, idag kändes det mycket lättare att stiga upp ur sängen än igår. Igår var det med den där berömda klumpen ni vet, vad ska de säga och vad ska chefen säga, men den var borta idag. Håhåjaja. Och denna gången fick iaf inte jag hela skulden, även om Bom försökte sig på att jag skulle börja prata för oss! Nej, det gjorde jag inte! Vad skulle jag sagt? Att vi lät bli att duscha tanten, samt alla andra, för att det var bekvämt? Att vadå vilka tvättkorgar, vilka uppenbarligen stod översvämmade allihop? Att vi istället tog extra lång rast? Det där sista var det ingen som påstod, det var bara en tanke från mig. Men om damen blev duschad både torsdag och fredag och dessutom heltvättad natten till måndag, ska vi då feja "för så gör vi alla måndagar"? Och med tanke på att hon är den smalaste vi har, ska vi då skrubba ner henne ytterligare? Ursäkta - mig skämta aprilo! Det får man inte. Det har jag gjort en gång förut, varvid chefen tog till drastiska metoder, som Shema brukar påminna mig om.

Idag ska jag vara drastisk själv. Tandläkaren hävdar att jag måste gå till hygienisten och få gaddarna rena, annars... Men jag brukar sommartid köpa en bra produkt i T-ryd, så nu ämnar jag köra dit och köpa den. Hm! Jag ämnar vinna mot tandis! Även om det kostar mig en resa till T-ryd!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards