Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Lena Carlsson - 4 februari 2011 09:37

Jaja, där den ena semesterplanen spricker får man peta in en ny! Nu är det bokat och klart, och det enda som kan hindra mig är stark vind! Ja, nu ska jag till Västerås-Mälarstaden, och bo på ett hotell som ligger mitt ute i Amundsfjärden. Ska jag göra reklam så kan ni söka på Hotell Utter Inn. Två nätter valde jag, blev dubbelt så dyrt kan man tycka men när jag nu ändå är där så vadå. I själva hotellrummet, som återfinns 3 meter under vattenytan med panoramafönster åt alla håll.

Ovanpå vattenytan är det som en husbåt, där man har det man behöver, och sen kan man sitta på trädäcket och glo ut över vattnet...

Välbehövligt tror jag!!!!!

Idag på förmiddagen har AMF ringt tre gånger, för hon skulle göra utbildningen idag, men datavanan är ganska låg... Nu sist hade hon hört första stycket, och letade efter kontrollfrågan. Lovade att hon skulle ringa igen när nästa trubbel dök upp, he-he...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards