Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Lena Carlsson - 18 maj 2010 23:02

Nu börjar c-son bli riktigt trött i ögonen! Ville bara säga, att igår av alla trötta kvällar, gick min hjärna igång på högvarv vad gäller idéer till födelsedagen! En tanke var t.ex "vad ska vi göra när vi tröttnar på att sitta och babbla?". Ja, om vi nu skulle tröttna på det alltså! Kom jag att tänka på allsång, men inte den vanliga sorten, utan "vilka kan vi utantill?". Den som leder det hela, typ Sonja då, säger vad låten heter, och så ska vi kunna den någorlunda.

Ja, sen tänkte jag att jag kan ta vänner och bekanta till ett visst Värdshus. För det är aldrig någon som vill följa med dit, men nu ska de inte få veta innan vart de ska. Ja, förutom Sonja då, för Kenneth är redan tillfrågad om att köra ifall jag får tag på något bra fordon. Så nu ikväll har jag, förutom körövningen, mailat till värdshuset, Kenneth samt Konditori Cecil. För man har ju tepartyt i trädgården att tänka på med. Jag är fortfarande inte helt övertygad om datumet där, bara så gott som. Grejen är att endel jobbar, det är synd att gå förbi endel. Om de nu hade velat komma villsäga. Jag får kanske studera schemat en gång till.

Nu måste jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon.


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards