Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Lena Carlsson - 16 maj 2010 20:34

Ibland ska man ha tur, ja... En familj har just hämtat min gamla tv, mannen trodde att han skulle kunna fixa till den och sen behövde deras granne den. Eller så ville frun ha den i barnens rum. Jaja, inte kattskit att få en tv gratis! Frun var för övrigt Matilde på jobbet. Hon åkte med mig hem idag, och jag tog mig för att fråga ifall hon kände någon stark person.

- Min man är rätt stark, sa hon då. Jag menar, 90 kilo tv är inget jag bara tar under armen och går iväg med. Men det gjorde han!

Imorgon ska jag skaffa en modul så jag får in 3:an och 5:an igen. Och några kanaler till, typ.

Nu har jag jobbat helgen klart, det känns kan jag säga... Varit en rätt jobbig helg. Nu vet du det Poulsen! Mest fysiskt men även lite av den andra sorten, vi kan ta det oss emellan på nåt sätt. Nästa helg är pingst, och då är vi som jobbat nu, lediga!! Roligt va Poulsen? Ja, så jag har inte gjort något mer än jobbat denna helgen.

Jag överväger ifall det inte är tid att åka till Blekinge till helgen. Gräset växer väl där med, antar jag. Och så måste man ju se så huset står kvar!!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards