Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Lena Carlsson - 6 maj 2010 18:52

Alltså, har man sett!!! I'm back in business! Först kom jag inte in på sidan på två dagar (inte på mailen heller), och sen igår fanns ingen tid. Det har hänt mycket, både på jobbet och hemma. Jag har t.ex börjat gå en runda i elljusspåret varje dag, om möjligt. Första dagen fick jag för mig att springa i alla branta uppförsbackar - oj vad det lät om mig!   . Så igår sprang jag nerför istället, kanske lite beroende på att det var en massa folk på fotbollsplanen... Ont i foten hade jag första dagen med, den vänstra hälen då ju, så jag fick kuta med sned fot. Igår hade jag inte ont däremot.

Jag har ju jobbat sju dagar i rad nu - varav kortaste passet var 7 timmar! I tisdags var det utbildning i stan. Så då satt jag ju hela dagen, så foten fick vila. Det var skönt att slippa ha ont en hel dag!! Och igår jobbade jag till två, sen var det p-möte, så hälen fick vila igen. Men nu måste jag säga att jag börjar känna igen den! Aj!

Efter utbildningsdagen var det ju riddag med - åhej! Jag tänkte än en gång att rida ut fint i skritt och lyssna på fåglarna. Jodå, Mumsan gick väl fint - på utvägen. Hemvägen ville hon också sätta av! Vad är det med det stallet sen alla hästar vill hem så fort som möjligt?!

Innan jag körde hem idag, föll jag för frestelsen att köpa färsk fisk. Ja, en rökt också förstås, det var den som doftade! Men den färska är en fjällröding! Så nu ska jag ge mig ut på Internet och hitta något bra recept till den. Annars fick jag ett av fiskhandlaren, vi får se vilket det blir...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards