Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Lena Carlsson - 26 oktober 2009 16:45

Idag är väl inget speciellt att mumla om egentligen, jag har lock för vänster öra och det är lite osmidigt. Regn och höst ute, jobb hela dagen, lika bra det. Igår skaffade jag granris till gravarna, men sen var det regn så det blev inte att jag körde ner och satte dit det. Ha, som om det regnar mindre idag.

Dagens bedrift vore att ta ner pelargoniorna i källaren och stänga av värmen i det rummet. Hur jobbigt kan det vara på en skala. Det mest jobbiga är, att jag torkar tvätten i det rummet. Utan värme (eller ja, +10 grader), tar det en stund innan den torkar. Jag får  planera mera.

Och imorgon är det lön! Hurra! Så igår fulltankade jag bilen. Lite lyx får man kosta på sig!


Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards