Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Lena Carlsson - 9 oktober 2009 17:11

Hördu, om du kan, gå in på "johannajordgubb.bloggagratis.se". Hon har skrivit lite om sin praktik inom åldringsvården. Det var roligt att läsa. Dom gamlingarna hade det bra dom!

Av Lena Carlsson - 9 oktober 2009 16:50

Natten till idag sov jag ingenting. Jag bara är sådan ibland. Men jag ligger kvar ändå, ser det som att jag vilar... Nu har jag jobbat klart för denna veckan i alla fall. Sen körde jag ett litet ärende till Norremark - och på väg tillbaka till Rottne blev jag trött! Inte farligt trött men ändå. Så nu börjar nog natten komma ifatt! Nåja, jag ska inte göra något särskilt ikväll ändå. Se Idol och sen inte mycket mer.Förvånad = gäsp.

Igårkväll, när jag bloggat klart, var klockan 23:00. Då började jag diska. Jag behövde grejerna idag på morgonen, så det var inte så mycket att be för. Nu överväger jag en kopp eftermiddagskaffe, visserligen drack jag en kopp på jobbet ihop med AMF, men måste säga att det hindrar väl inte mig. Och förresten, var inte det kaffe på maten?? Ha-ha  Glad!

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards