Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Lena Carlsson - 19 oktober 2009 10:34

Jag kom på igår, att jag började blogga för tidigt. Typ tre månader så där. Nej jag skojar, men jag fick tanken att jag kunde ju tagit inspiration av Anna Anka (en gång var det någon som hette  Anna Skipper. Remember her, någon?) i bloggen. Kallat mig Lena Lergök och uttalat mig hejvilt om saker, precis som Ankan gör. Så hånket är det väl inte hur åsikterna blivit, hennes åsikter är ju minsann inte dåliga ibland de heller.

Nu sitter jag och väntar på att mina två degar ska jäsa. Det ska bli bröd. Färjestadens ljusa och Mohedabröd. Hoppas inte Ottossons ringer om att de kommer, för petitesser som påklädning har inte blivit av än. Morgonrocken sitter ju så löst och ledigt på! Igårkväll var jag ett uttröttat vrak, ändå såg jag "Brottskod: försvunnen" fast det började 00:00. Nåja, jag somnade ju ett antal gånger, men det gör jag ju till Rapport (19:30) med. Och sen kvart i ett var det skööönt att lägga sig!!! Gällde bara att stänga av hjärnan så fort som möjligt.

Nu hörs min musik bort till Rosrot igen, för nu är det "Did I tell you" med Jerry Williams på radio!! Dansa på Rosrot! Hoppas inte de där två traktorerna utanför stör för mycket bara.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards