Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Lena Carlsson - 3 oktober 2009 17:40

Alltså hej alla människor, har ni sett vilket härligt höstväder vi har??! Jag jobbar hela helgen så mig kvittar det fullkomligt lika förstår ni! Ha-ha! Jojo, man ska inte ha för roligt åt dem som ska jobba helg medan man själv är ledig. På hösten kan det bli sånt här väder. Å andra sidan är jag glad att jag inte har rid-dag idag...

Ikväll är jag bortbjuden på tacos. Det var rätt bra drag i maten på jobbet med idag, grekiska färsbiffar men det var såsen som tog plats. Så det passar mig rätt bra att få tacos ikväll, hålla stilen liksom.

Ja, och så är det schysst att bli bortbjuden: då sparar man maten hemma. Hi-hi-hi!

Det är roligt med mat, även om jag inser att jag aldrig kommer att hinna med alla rätter som jag ser. En vecka fick jag via tidningar 31 recept. Det får jag säkert andra veckor också, jag räknar dem bara inte.

Jösses, nu stormar det! När jag kom hem rev jag faktiskt ner de sista äpplena ur mitt lilla träd. Sniglarna ska inte ha alla, de har minsann lagt beslag på det största som dunsat ner! När man jämför äpplets storlek med snigeln (typ 1 cm lång) undrar man ju lite hur de tänker...

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards