Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Lena Carlsson - 21 januari 2011 22:56

Ja, nu känns det som en tid sedan jag skrev! Vad har då hänt, ja något är det väl men jag kommer inte på något just nu! Kören har börjat, det kom två stycken, en alt och en sopran... De ska sjunga Kyndelsmässohelgen, jaja...

Inger säger alltid när vi ses på jobbet, att jag ska höra av mig eller hälsa på. OK! Men då skulle det ju inte göra något om människan vore anträffbar med. Nu har jag ringt 4 gånger utan att hon svarat, och varit där en gång men inte var hon hemma. Igår hade jag sån obotlig lust att åka till Toftastrand och fika ihop med någon (det kändes så glupskt att fika själv), men I svarade som sagt inte, Knudsen hade annat i huvudet, IG var upptagen med potatisskalning... Ja, så det blev som vanligt: jag körde dit och köpte 3 kakor, sen tog jag med dem till P-ås. Alltid hamnar jag i P-ås, stackars dem... Till yttermera visso; när jag öppnade påsen låg det EN kaka i! En!! Jag hade ju sagt tre ! Hur pinsamt var inte det, vi fick dela den i tre bitar men det betydde ju bara att vi blev jättesugna! Hade jag öppnat påsen innan och sett den där ensamma, hade jag ju aldrig kört till P-ås.

Nu vill jag iaf upplysa om, för er som bryr er, att de där schimpanserna i USA som hotades av nya djurförsök efter att ha varit pensionerade från det, kommer att klara sig! Iaf två år till, och under den tiden borde de ju komma på nån bättre metod. Så något lite gjorde det mail jag skickade... Detta beslut togs på självaste nyårsafton!

Jag har just kommit hem från jobbet, borde gå och lägga mig eller hur? Är egentligen trött (gissa varför, ni som jobbar på samma ställe?), men ville krafsa ner några ord ändå. Har delad tur imorgon.

Presentation

Välkommen till mig!

Omröstning

Hur tidigt ska man göra sommarplaner?
 Från ena sommaren till den andra
 Ett halvår innan
 En månad innan
 Sommarplaner??
 Samma dag!
 Aldrig eftersom hemma är bäst

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lena Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards